Saturday 31 December 2011

Selamat Tinggal 2011

Terlalu banyak cerita di tahun 2011. Ada suka dan dukanya. Ada berjaya dan gagalnya. Semuanya mematangkan diri supaya lebih maju di masa hadapan.

Tahun 2011 juga merupakan tahun yang mencabar. Alhamdulillah aku dapat harungi dengan tabah. Sebagai manusia yang menjadi hamba kepada Allah swt. aku bersyukur kerana Allah masih membimbing aku. Segala kesilapan yang aku lakukan Allah terus tunjuk jalan yang sebenarnya. Allah masih sayangkan aku.

Selamat tinggal tahun 2011. Tahun yang pernah aku hidup di dalamnya. Yang menjadi sebahagian sejarah hidup ini. Segala apa yang berlaku bolehlah dijadikan iktibar, tauladan yang berguna. InsyaAllah... kita akan jadi lebih baik. Cahaya yang benderang akan menerangi jalan kita setelah mendung berlalu. Ayuh kita kejar cita-cita yang masih tertinggal.

Ya Allah... aku memohon agar masa yang Engkau berikan ini menjadi nikmat yang akan aku gunakan sebaik mungkin dan jauhkanlah aku dari kelalaian diri ini supaya dapat aku syukuri nikmat masa yang Engkau berikan ini...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...