Saturday 26 July 2008

Yeahh... Dapat Lesen Motor!

25 Julai `08 lepas, aku telah di'test' kemahiran menunggang motosikal di depan pegawai JPJ dan rakan-rakan peserta ujian yang lain (termasuk awek-awek... kaget gua cakap lu...) dekat Institut memandu IMKL, Gombak. Nyata sekali pengalaman memegang lesen L selama lima tahun membuktikan bahawa aku boleh lakukan dengan baik. Alhamdulillah... dengan sekali lafaz je... eks... bukan... dengan sekali percubaan je aku berjaya memiliki lesen B2. Lesen untuk bawak penumpang.

Menunggu giliran dipanggil JPJ untuk ujian "meniti atas papan"
Yang betul-betul mahir je boleh lepas. Ramai jugak rakan-rakan peserta ujian yang awal-awal dah jatuh titi. Malah ada yang tergolek atas titi, sian betul... tapi tak sempat nak rakam.


Pegawai JPJ sedang mencuba motosikal berkuasa tinggi yang baru dibeli oleh institut memandu ini untuk tujuan ujian motosikal berkuasa tinggi.

Surat kelulusan yang ditandatangan Pegawai JPJ... ye... aku dah dapat lesennnn...

1 comment:

Anonymous said...

SYABAS dan TAHNIAH!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...